זוגיות

הגורמים לעיכוב זוגיות לפי אסטרולוגיה ודית:

למה זוגיות וחתונה מגיעים מאוחר לאנשים מסוימים?

כאשר התחלתי לקרוא יותר, ויותר מפות לידה אישיות עוד מלפני עשור. שמתי לב שיש פקטורים, גורמים, שאפילו מאוד קטנים שיכולים לעכב זוגיות ונישואין.

מעבר למצבו של בית 7 המוכר כבית הזוגיות והנישואין במפת לידה של האדם, והתקופות עם תאריכים מדויקים של זוגיות שמופיעות במפת לידה ודית. ישנם עוד גורמים שצריך לקחת בחשבון ולתשומת לב שלנו.

ונוס, שליט בית 7, יופיטר,האופק אינם במצב רע או מקבלים השפעה שלילית במקומות הבאים: א. במפת לידה. ב. במפת d9 (המפה שנכנסת להיות אקטיבית מגיל 28, ומראה לנו לעומק אם אדם יתחתן או לא, ואיך הנישואין שלו יהיו).

אפילו עדין יש עיכוב למה?

יש להחשיב גם את הכוכבים במפת לידה ומפת d9 שבאותם מעלות כי הם מסתכלים אחד על שני ומשנים לנו את המשוואה ואת התמונה הכוללת.

דוגמה לכך: שבתאי בבית 12, ונוס בבית 7 במזל שור באותם מעלות- שבתאי משפיע על ונוס כי הוא כוכב העיכובים בחיים, ונוס כוכב הזוגיות, ולכן יש עיכוב בזוגיות. כאשר אלו באותם מעלות הם ישפיעו אחד על השני למרות שהם לא מסתכלים אחד על השני.

חשוב לציין שבמפה של גבר יש יחוס רב לונוס כיוון שונוס מסמל את חברות, האישה שתתחתן איתה, ואילו במפת לידה של אישה צריך להסתכל על ונוס ויופיטר כיוון שיופיטר הוא הבעל של אישה במפת לידה.

נקודה נוספת שאציין: כאשר מדובר על אדם גיי או דו מיני צריך להסתכל על מרוקרי, ונוס לאור שאלו ישפיעו על הנטייה המינית של האדם. בנוסף אם זו מפת לידה של גבר גיי להסתכל על ונוס כי זה יהיה עדין האדם שהוא יתחתן עימו. אם זו מפת לידה של אישה לסבית, חייב להסתכל גם על נוס ויופיטר. יופיטר יהיה בעל מאפיינים נשיים.

פקטור שגם מעכב זוגיות וחתונה הינו האופק שלנו. אם אדם יתחתן לפני התאריך שהוא אמור להתחתן זה עלול לפרק את הנישואין ולגמור בגירושין. כל אדם אמור להתחתן בזמן שנכון לו לפי המפת לידה וה- d9. יש אנשים שהיעוד שלהם זה להתחתן אחרי גיל 30, 32, ואפילו בגילאים מאוחרים יותר.

עכשיו, אני אכנס לנושא של אנשים שתמיד נמנעו מזוגיות רצינית מפחד להתחייבות או היו בזוגיות אך לא רצו למסד אותה באופן רשמי ולעלות לשלב הבא. אנשים עם פחד להתבגר או אפילו אלו שרוצים להיות רווקים נצחיים וגם אוהבים ילדים.

לכל אחד יש יעוד ולקח משלו בחיים שלו. תתפלאו יש אנשים שהיעוד שלהם אינו כולל בתוכו חתונה, קשר רציני ואף אפילו יגמר במקרים מסוימים. צריך לקבל את זה למרות שלא מתאים למשפחה או לסביבה ולנורמות שלנו כיום. זה גם ישפיע על הרצון שלו ושלה באופן טבעי לא להתמסד.

אנשים עם ראהו וונוס יהיו הרווקים הנצחיים אם אין השפעה חיובית. ראהו וונוס ביחד יגרמו לאדם לרדוף אחרי האידיאל של אהבה וקשר זוגי מושלם, מה שאין כמובן כי יש תמיד עבודה עליות ומורדות בקשר רציני זוגי.

מעבר לכך יש אנשים שניתוח המפת לידה ומפת ה-d9 יעידו שהאדם יחייה כמוכר בציבור עם בן/בת הזוג וזה היעוד וההחלטה שלהם למרות שזה לא מקובל כל-כך.