כוכבים, מפת לידה

9 הכוכבים באסטרולוגיה ודית:

כוכבים במפת לידה שלנו אחראים על תחומי חיים ונושאים שונים. שימו לב כי זהו הסבר מקוצר בלבד על הכוכבים.

1.שמש sun:

שמש היא הייתה פעם יצוג של מלך,עוד שאסטרולוגיה נכתבה לפני אלפי שנים, אך כיום השמש מייצכת את השלטון, הממשלה, כלומר את הסמכות שבאה על ההמון הכללי, הציבור הרחב, ניתינים של השלטון הנוכחי (לכן שמש היא מאוד חשובה לפוליטקאים ואנשים שמשרתים את הציבור). השמש ככל שהיא תהא חזקה במפת לידה האישית של אדם, היא בעצם תעצים את הכוח וההשפעה של אדם בזירה הפוליטית והציבורית. בנוסף, השמש הינה הנשמה של האדם.

מעבר לזאת, השמש מייצגת את הביטחון העצמי והאגו של האדם. השמש זה האופי שלנו שאנחנו בציבור לא איך אנחנו נחשוב או נפעל בסיטואציה כלשהי -זה יהיה לפי הירח, המוח שלנו. השמש היא האנרגיה הויטלית של אדם. לגבי קריירה-השמש היא חלק מהאינדיקציות לקריירה של האדם,כמובן חשוב להסתכל על כל הנתונים של מפת הלידה כדי לקבוע באיזה מקצוע האדם עוסק.

בנוסף, גם לפי השמש אפשר לראות אם אדם בעל כישורי מנהיגות או לא. השמש חזקה במזל טלה שם היא נעלת (חזקה יותר).

2. ירח moon:

הירח הוא כוכב מאוד חשוב באסטרולוגיה הודית, כיוון שלפי הירח נדע לאבחן כיצד אדם חושב ואיך הוא פועל בפועל. אבל שימו לב זה לא האינטליגנציה שלכם, האינטליגנציה נשלטת ע״י מרקורי.

הירח מייצג את האמא של אדם במפת לידה שלו, את הרגשות ואיך אדם מגיב לרגשות. הירח מראה את השלווה המנטלית של האדם ואיך הוא מתנהל ביומיום. הירח הוא הדימיון אצל אדם כי הדימון הוא פעולה של המוח האנושי.

3.מרקורי mercury:

מרקורי הוא האינטליגנציה של האדם במפת לידה. מרקורי מייצג מדיה, תקשורת,יכולת זיכרון,יכולת כתיבה ודיבור. מרקורי אחראי גם כמה אדם יהיה רציני או שהוא יהיה קומיקאי מלא הומור. בנוסף, מרקורי מייצג עיתונאות, ואם אדם גם ילך לתחום העיתונאות.

בנוסף אם מרקורי בעל השפעה אחרת מכוכב אחר או גורמים אחרים שמשפיעים עליו הוא עלול לגרום ללקויות למידה כגון: קשב וריכוז, דיסלקציה (לקות קריאה), דיסגרפיה (לקות כתיבה), דיסקלקוליה (לקות במתמטיקה) ועוד סוגי לקויות למידה למינהן.

מעבר לזאת, מרקורי הוא הנסיך באסטרולוגיה יש לו מעט סמכות מהיותו בנו של המלך, אך לא סמכות אבסלוטית כמו שלמלך יש.

4.ונוס venus:

ונוס באסטרולוגיה הוא הנסיכה לא המלכה (הירח). הנסיכה עוד לא עוסקת בעיסוקי הממלכה אלא נהנית מעושר חומרי.

ונוס מייצג במפת לידה של גבר את החברה,אשתו, ונשים שהוא נתקל בהן בחייו. ונוס גם מייצג את המין הנשי באסטרולוגיה. מונוס נראה במפת לידה של אדם מצד אחד הנאה בחיים מדברים חומרים כמו: כסף, מכוניות, בתים, נדל״ן, תכשיטים, לבוש וכו׳, ומצד שני איזה הנאות יש לו בחיים ומאיפה לדוגמה: מחברה של אנשים שאוהבים לדבר, מלגרום לאנשים לחייך ולצחוק, לשחות או לעשות עסקים אפילו.

כלומר, ונוס מייצג נוחות חומרית, הנאה, יופי, אומנות, איך אדם מתלבש, רומנטיקה, זוגיות ואושר. מעבר לזאת, ונוס במפה של גבר מייצג את האישה אם הוא סטרייט, או גבר אם הוא גיי. ונוס הוא אינדיקציה חזקה לנישואין גם לגברים ולנשים.

5.מארס mars:

מארס באסטרולוגיה מייצג את החייל באסטרולוגיה שיוצא לקרב לעשות את המשימות, והפקודות שלו בשטח האויב. לכן מארס הוא יכולת הלחימה שלך במפת לידה.

מארס מייצג חברים, אחים, דמוית גבריות בחייך, והכי חשוב הכוח שלך אם יש לך או אין לך (בהתאם למצבו של מארס). מארס הינו כוח הרצון שלך והיכולת שלך להילחם במורדות ומכשולים בחייך.

נוסף על זאת, מארס הוא הכוח הפיזי שלך, הכושר פיזי שלך, אם אתה בעל עניין בספורט או בתחרות מול אדם אחר או שבכלל אתה לא אדם תחרותי. מארס גם מייצג אומניות לחימה למינהן, כעס, קונפליקטים, כלי עבודה, צבא, הכנת נשקים, הנדסה, האנרגיה הכללית שלך, חתכים, כוויות, חבלות ודם.

לפי מארס נראה אם אדם בעל מזל בחייו או שהוא חסר מזל בכלל.

6.יופיטר,בשמו העברי צדק jupiter:

יופיטר הוא כוכב התבונה, הרוחניות באסטרולוגיה. יופיטר מייצג את מורים,אנשי חינוך,איזה סוג של מורים את/ה נתקל בחייך. יופיטר גם מייצג קואצרים בימניו,וכן גם מורים רוחנים. מעבר לזאת, יופיטר מייצג את כל תחום שיבוא לך בשפע בחייך תלוי באיז בית יופיטר נמצא ומה מצבו,איזה מזל הוא ועוד. יופיטר שולט בחינוך אם תעשה תואר ראשון או שני או לא תסיים בגרות. לכן מבחינת לימודים חייב להסתכל על יוםיטר במפת לידה של אדם.

נקודה שחשוב להדגיש: בניגוד למה שטוענים יופיטר אינו שולט בעושר כלכלי אלא בתבונה ובהזדמניות שלך להרוויח כסף רב. שבתאי הוא זה ששולט בכמה תתעשר כלכלית, משום ששבתאי שולט בבית 10 (בית הקריירה), ובית 11 (עושר נוזלי כספי שכל הזמן נכנס וכמה רווחים כלכלים יהיו לך) . לכן מבחינת אדם שרוצה להתעשר הכי חשוב לשים לב לבית 11. כמובן גם חייב להסתכל על שבתאי כי הוא זה שאחראי על הקאמה בחייך, קראמה טובה תיתן עושר חומרי. קראמה רעה תביא תוצאות של פחות עושר כלכלי או חוסר עושר.

7.שבתאי saturn:

באסטרולוגיה שבתאי נחשב לגנרל של הצבא. שבתאי מייצג את הדודים של האינדיבידואל,האדם, במפת לידה. בנוסף שבתאי יעיד במפת לידה שלך איזה בוס יהיה לך בעבודה וכמה קשה בעצם תעבוד בעבודה שלך. שבתאי מראה אינדקציה לתחום העיסוק כי הוא שולט במקור על בית מס׳ 10, בית הקריירה וסביבת העבודה. בית 10 גם מראה אם תלוש השכר שתקבל יהיה נמוך,ממוצע או גבוהה, וכמה תוכל להגיע רחוק בעבודה שלך בטווח הארוך. אם תהיה מנכ״ל חברה או עובד במפעל לדוגמה.

מעבר לזאת, שבתאי אחראי על קראמה שלך: אילו מעשים טובים ורעים אדם עשה בחיים קודמים ואיך זה משפיע עלי חייו הנוכחים (מבחינת זוגיות, עבודה, משפחה, צבירת נכסים בחייו ועוד).

נקודה נוספת, שבתאי מציין במפת לידה של אדם כמה הוא יהיה אדם בוגר. במידה ושבתאי חלש מאוד,האדם יהיה ילדותי ולא יהיה מציאותי אפילו בשנותיו המאוחרות .

אפילו אם שבתאי חלש ומגביל אותך בתחומים שונים (תלוי במצבו, מזל ששבתאי נמצא, מיקום הבית במפת לידה וכו׳), יהיה שיפור החל מגיל 35 בד״כ. שבתאי מגביל כדי שאדם ילמד בדרך הקשה ויפתח את עצמו בתהליך בצורה עצמאית. לכן שבתאי מייצג הגבלות, משמעת, מבנה, סדר וחוק, קשיים,מכשולים, עיכובים בחיים, ריכוז ועזיבה. כמובן שיש לנחח היטב את מצבו של שבתאי ואת כל התמונה המלאה במפת לידה על מנת לקבוע איך שבתאי משפיע על חיי אדם.

8.קייטו ketu:

קייטו,באסטרולוגיה מערבית נקרא זנב הדרקון משום שזהו הגוף ללא הראש. יש המון תיאוריות ומחקרים באסטרולוגיה לגביו וגם לגבי ראהו, ראש הדרקון. קייטו וראהו יהיו תמיד 180 מעלות אחד מהשני במפה אסטרולוגית ודית ומערבית.

קייטו מייצג את ההפך מראהו. קייטו יוצר ניתוק ותחושת מיצוי בהתאם למזל שהוא נמצא בו ולבית שהוא ממוקם בו במפה. קייטו יגרום לאדם להתעסק פחות או בכלל לא להתעסק בהתאם למיקום שלו במפה. לדוגמה: בבית 5 במזל אריה הוא יגרום לאדם להתעסק פחות עם ילדים או לא לבחור תחום שקשור לילדים כלל. האדם לא יבחר להיכנס לתחום המשחק או הבמה (אם כמובן אין עוד השפעות במפת לידה שמחזקות עבודה במשחק או במה עם ילדים). לאור זה, קייטו מייצג לנו מה אדם חווה, מיצה ולמד היטב את כל הדברים הקשורים לבית שקייטו ממוקם.

יתרה מזו, קייטו יגרום לך לניתוק וחוסר עניין לגבי הנושאים היכן שהוא נמצא מבלי שתחשוב עליהם ובאופן טבעי. קייטו הוא אובדן, בידוד, הארה, השכלה, מידע נסתר כמו אסטרולוגיה, נורמולוגיה וכו׳, דממה, אינטואציה נפשית, חוסר נוחות, תורת נסתר ואף אירועי טרור.

דוגמה למיקום קייטו במפת לידה: בבית 10 קייטו יגרום לאדם לחוסר סיפוק במקומות עבודה. האדם לא יאהב לעבוד ולא יסתדר עם בוסים וסמכות. לאדם לא יהיה כלל יציבות בתחום העבודה. יקח המון זמן לאדם לדעת באיזה מקצוע הוא ירצה לעבוד כי קייטו גורם לבלבול. בית 10 מייצג מממשלה ומוסדותיה.לכן האדם יחווה קשיים מהממשלה או מהרשיות של ממשלה כמו עירייה למשל. האדם ירצה ללכת כנגד הממשלה, השלטון וכאן אדם יכנס לבעיות. גם אם אדם כזה יכנס ויעבוד בבמשלהה הוא יחשוף דברים בממשלה שעלולים להיות סודים, כי קייטו יגרום לאדם לחשוף מה קורה. בגלל זה קייטו יצבור לאדם אויבים.

דוגמ נוספת: קייטו בבית 7 יגרום לאדם לא להתעניין במוסד הנישואין לא משנה באיזה מזל הוא. כאן קייטו גם יגרום לאדם להתאכזב רבות מזוגיות. אם קייטו ישב עם יופיטר או שבתאי או ונוס אז כאן אלו יעזרו לאדם להתחתן אבל לא יתן נישואין טובים עם הבעל או האישה.

כמובן אדגיש חשוב לראות את כל מפת הלידה לעמוק לקבוע איזה נישואין יהיו ומה קייטו עושה. האם יש לו השפעות חיוביות או שליליות שישנו את הניתוח לאותו האדם.

9.ראהו rahu:

ראהו זה השם הודי לראש דרקון במערכת מערבית. ראהו הוא הראש ללא הגוף (קייטו) כך שהוא לא יודע שובע מהרצונות שלו. ראהו וקייטו הם כוכבים מאוד חשובים במערכת אסטרולוגית ודית.

ראהו מייצג עושר בכומיות מטורפות, במיליונים ומילארדים דוגמת גף בזוס מייסד אמזון, אילון מאסק מייסד טסלה ו-spaceX. דהיינו, לעשירי העולם יש ראהו חזק שמאפשר להם לצבור הון מטורף של כסף. ראהו אוהב כסף וחומריות. ראהו שהוא חזק במזל חזק, ובית שקל לו יותר להפוך את אדם לעשיר יתן לו לנהוג במכוניות יוקרתיות כמו למבורגיני, בנטס, מקלרן, בוגאטי, פראררי ועוד.

לכן, אם אדם רוצה להיות עשיר חייב האסטרולוג להסתכל בדיוק כמה חזק ראהו, היכן הוא ממוקם במפת לידה שלו, באיזה מזל ובאיזה קבוצת כוכבים הוא, והאם אין השפעות שליליות שמפריעות לראהו לגרום לאדם להשיג את הכסף הגדול. מה שנקרא בסלנג אמריקאי: money bag, מזוודה ענקית של כסף.

נוסף על כך, ראהו מעיד על האמביציה,שאפתנות, של האדם במפת לידה ומה בדיוק האדם כל הזמן חושב.

מפני שראהו אוהב טכנולגויות חדשניות הוא מייצג את הדור הבא של פיתוחים טכנולוגים מתקדמים. ראהו מייצג עשן כמו דלק,בנזין,סולר, נפט,סיגריות,סיגרות אלקטורניות וכו׳. גם ראהו מייצג אשליה, קסם, פוטושופ photoshop, אפקטים מיוחדים בסרטים, דה ז׳ה וו, וכל מה שבעצם מעוות את העין האנושית לראות משהו אחר מהמציאות. כל מה שגורם לאנשים לחשוב אחרת זה ראהו כמו הכתבה בעיתון על המוניטן של אדם מוכר.

דוגמת קיילי גנ׳ר בפרבס שהמשפחה של הראתה לפורבס מסמכים מזויפים שהיא עשירה עוד יותר מהשידוע. גם קיילי כבר נולדה עשירה ולא self made מילארדרית כמו שטענו. אח״כ פורבס נאלצו להוריד את הכתבה ולחזור בהם.

יתרה מזו, ראהו מייצג מצלמות, מצלמות אבטחה, משחקי מציאות מדומה,משחקי וידאו, סרטי 3D, חנות אינטרנטית, חנות אפליקציות, וכל מה שהוא מציאות ויזולאית.

כל מה שגם דיגיטלי כמו תוכנות, טכנולוגיה עיתדנית,ג׳אגטים, אינטרנט, ולכן ראהו מאוד חשוב בעידן שלנו. כתוצאה מכך, ראהו מייצג את הקראמה העתידית שלנו, בעוד שקייטו מייצג את הקארמה שלנו שנכנסו לעולם.

ראהו מייצג את הבלתי צפוי לכן הוא יתן תוצאות לא צפויות. אנשים מפחדים מהתקופה של ראהו כי בהתחלה קשה אבל אז הוא יכול להפוך את האדם למולטי מיליונר. אפילו אסטרולוג הכי מיומן יהיה לו קשה מאוד לחזות מה יקרה בתקופת ראהו כי ראהו תמיד מפתיע.

ראהו הוא מתנגד למוסכמות החברתיות, אם אדם יוצא מן התלם המוסכם בחברה זה כי ראהו גרם לו. ראהו לא רוצה להקשיב לחוקים ולנורמה כי הוא לא רוצה להיות מוגבל אלא חופשי לעשות כרצונו.כנ״ל גם אנשים שבחרו מקצעות לא רגילים כיביכול כמו האקר, שיכל להיות להיות לעבוד בסייבר באבטחת אתרים. גנבים גם מיוצגים ע״י ראהו כי הם רוצים לתעשר בדרך המהירה בלי העבודה קשה. הם לא למדו, לא עבדו קשה והשיגו חמישים מיליון דולר במכה אחת.

ראהו תמיד חכם לכן הוא תמיד ינסה למצוא את הדרך המהירה בין אם זה לנסוע במסלול יותר קצר באוטו. אנשים עם ראהו חזק תמיד ידעו איך להגיע ממצב של הקמת חברה למשל לחברה פועלת כבר בזמן קצר מן הרגיל.

ראהו אחראי על פרסום בקנה מידה עולמי. ראהו אוהב תשומת לב וכיום תשומת לב היא פרסום (פפארצי, כתבות בעיתון, טלווזיה, פרסום ברשתות החברתיות וכו׳). מי שרוצה להתפרסם צריך לבדוק כמה פרסום יצליח לו במפת לידה כי זה נשלט ע״י ראהו. יש גם פרסום בקנה מדיה לא עולמי כמו פרסום מקומי שתלוי לא בראהו, אלא בכוכבים אחרים. ראהו מסמל מישהו אנונימי שלא היה לו כסף כלל והרוויח בבום, בפתאומיות כסף רב. כמו זמר שלא מוכר כלל שפתאום מתעשר או מי שהקים סטארט אפ ואחרי 3 שנים מכר אותה במיליונים או החברה שווה מילארדים נקראת unicorn companies, בשפת עסקים כמו: ווצאפ, פייסבוק,wework, shopify,shein, wiz  taboola, papaya global, k health, אמזון, monday, lightricks, compass וכו׳.

ראהו גם שהוא חלש יכול להראות על התמכרויות לסמים, לאלכוהול, להימורים וכדומה. ראהו מכור לדברים אין לו בטן שיכולה לשבוע, הראש ללא גוף. ראהו רוצה עוד ועוד. אנשים מכורים לא יודעים כמה נזק ההתמכרות גורמת להם. לכן ראהו מייצג התמכרות. ראהו אז מסמל אלכוהול, סמים, טבק. ראהו גורם לאדם לראות עולם שונה מהמציאות. ראהו גם מסמל משקפי שמש, מטריה, עננים וכל מה שמחביא את השמש. ראהו מסמל את האטמוספריה של כדור הארץ, החלל בגלל זה, ראהו מסמל דברים לגובה כמו בניינים גורדי שחקים כמו הבורג׳ חליפה בדובאי. ראהו מסמל גם אירוספייס, אסטרונאוטים, כל אסטרונאוט חייב ראהו חזק בבית 10 בית הקריירה.

ראהו מסמל שוני, זר,מיוחד לכן מי שלמשל מתחתן מחוץ לעדה, מתרבות שונה וגם כמובן מארץ שונה זה מסמל את ראהו. לאנשים שיתחתנו עם אדם אחר יהיה השפעה מבית 7 (בית הרומנטיקה וזוגיות) מראהו או השפעה ישירה שראהו מתסכל על בית 7 מבית אחר.

אצל נשים צריך להסתכל שראהו מתסכל על יופיטר הבעל אצל אישה באסטרלוגיה או שיופטר בבית 12 שהיא תפגוש את הבעל בארץ זרה.

ראהו מסמל אנשים שאדם מכיר מחוץ למדינה שלו, אנשים מתרבות אחרת,אנשי מדע (ראהו מסמל מדע) , אנשים שמפתחים דברים חדשים כמו ממציאים כי ראהו זה לחשוב מחוץ לקופסא.

חשוב לציין כי בפן השלילי ראהו מסמל גנבים, פסיכופתים, רוצחים.רק אם ראהו חלש או מקבל השפעה שלילית חזקה וקבוצת כוכבים שגם גורמת לכך. אנשים שעוסקים בזנות ותעשיית המין (ראהו יהיה ביחד עם ונוס בצמידות של פחות מ10 מעלות) . ראהו מסמל מחלות מהירות כמו סרטן, התקפי לב, שבץ.