שמש בבתים

שמש בבתים לפי מיקומה במפת לידה שלכם:

מהי שמש? היא האגו, הביטחון העצמי שלנו, האופי שלנו שאנחנו בחברת אנשים אבל היא רק חלק מן האופי.

השמש היא העצמות שלנו. הויטאליות שלנו, כלומר, הבריאות והאנרגיה הכללית של האדם. השמש באסטרולוגיה גם אחראית על מצבו של הלב של האדם-אם הוא חלש או חזק.

בנוסף, השמש מייצגת שלטון בימנו, כלומר, הממשלה ומוסדותיה. אם אדם יהיה בעל חובות לרשויות מקומיות, כנראה השמש שלו במצב חלש מאוד שגורם לצבירת חובות ובעיות מול מוסדות המדינה.

שימו לב כי יכול להיות שינוי בניתוח מכיוון שהשמש היא רק 1% מן המפת לידה שלך. צריך לפתוח את כל המפת לידה לראות אם יש גורמים שלילים או חיובים שמשנים את מצב השמש אצלך.

שמש בבית ראשון באופק:

שמש בבית ראשון (האופק) הופכת את האדם להיות גאוותן ומלא אגו. אחד כזה שלא יכול לקבל את המילה ״לא״. אם השמש במזל אריה או במזל טלה יהיה בריאות מאוד טובה לאדם  וגם לב חזק. בעזרת הביטחון העצמי אדם כזה לרוב יהיה בעל חינוך טוב (אם אין גורמים שלילים שמשפיעים על השמש לרעה).

שמש בבית שני:

כאשר השמש בבית שני יש מורשת במשפחה הגרעינית שמגיע מכלכלה ועסקים. האינדווידואל מאוד חכם שמתעסק בד״כ בעסק שקשור למסחר כלשהו או למסעדנות. בית שני מתעסק באוכל שנכנס לנו לגוף וגם בכל מה שקשור לפיננסים, כלכלה, חסכונות. ניתן לראות אנשים שעוסקים בביטוחים ופנסיה מבית שני. אדם עם שמש בבית שני יכול גם לעסוק בתור עובד ציבור רשותי. מיקום כזה של השמש נותן לאדם להיות ביחסים טובים עם רשויות ומוסדות הממשלה.

שמש בבית שלישי:

אדם בעל שמש בבית שלישי יהיה בעל כוח תקשורתי לעבוד במדיה, בעיתונאות, ברדיו, בטלוויזיה וכדומה. אדם עם פוזיציה כזו, יהיה עם כוח רצון אדיר להצליח.

בית 3 עוסק במדיה חברתית, עולם התקשורת, כתיבה, דיבור ורבלי לציבור המקומי. ניתן תמיד לראות עיתונאים, מגישי חדשות, כתבי בידור, כתבי ספורט, אנשים שיש להם תוכניות בטלוויזיה וכיוצא בכך.

שמש בית 3 נותן יכולת לאדם יכולות כתיבה וניסוח מעולים. כ״ל גם יכולת דיבור כריזמטית אם השמש לא מקבלת השפעה שלילית או יושבת עם כוכב שמחליש אותה.

שמש בבית רביעי:

בית רביעי קשור ליסודות האופי שלנו כמו בית ראשון (האופק), בית שביעי (זוגיות ונישואין) ובית עשירי (בית הקריירה).

כל הבתים אלו יותר חזקים מאשר בתים אחרים במפת לידה כי הם בתי היסודות של המפת לידה הודית.

כאשר השמש ממוקמת בבית רביעי היא חזקה, אך מאבדת מהכוח שלה. אנשים שנולדו עם שמש כזו, נולדו אחרי חצות או שעות הלילה. השמש הכי חזקה בשעות הבוקר והשעה שנולדתם בה  משפיעה על כוחה במפה לידה שלכם.

בגלל שהשמש בבית רביעי יש פגיעה בביטחון עצמי עד גיל 30-35.

השמש מייצגת את האב ולכן היחסים עם האב נפגעים במיוחד. יש ויכוחים עם האב והאם.

הקריירה של האדם מצליחה יותר מגיל 32.

במידה ויש השפעה חיובית או שלילת יותר במפת לידה התוצאות ישתנו בהתאם. חשוב כמובן לחשב היטב את כל המפת לידה לדיוק מקסימלי.

שמש בבית חמישי:

שמש בבית שישי:

שמש בבית שביעי:

שמש בבית שמיני:

שמש בבית תשיעי:

שמש בבית עשירי:

שמש בבית אחד עשרה:

שמש בבית שתיים עשרה:

להזמנת ניתוח וקריאת מפת לידה מלאה נא ליצור קשר.