ונוס, זוגיות

מהו ונוס באסטרולוגיה?

ונוס שולט על שתי מזלות: מאזניים ושור. ונוס הוא הקשרים הרומנטים שלנו, כיוון שהבית המקורי שלו הוא בית 7 (בית הרומנטיקה ונישואין). אצל גבר ונוס מאוד חשוב, כי זה הנשים שהוא נתקל בהם בחיים, וגם נשים שוא נכנס איתן לקשר זוגי, אשתו לעתיד. בגלל שאסטרולוגיה נכתבה לפני אלפי שנים, ונוס באסטרולוגיה מייצג את ה-״נסיכה״, ולא המלכה. הירח הוא המלכה באסטרולוגיה. זה שתי כוכבים בעלי אופי שונה. המלכה מנהלת את ענייני הממלכה והמדינה בעוד שהנסיכה רוצה לשחק ורוצה את כל הדברים החומרים.

זה כל מה שעושה לנו נוחות בחיים כמו באיזה רכב ננהג, האם הבית שלנו מעוצב או לא. ונוס חזק גם יראה על עושר כלכלי רב. ונוס מייצג נוחות מעושר, איך אדם מתלבש,אופנה, אומנות ויופי. ונוס גם מייצג רומנטיקה,שמחה ומאוד חשוב לציין, שונוס הוא האנדיקציה לנישואין גם לגבר וגם לאישה במפת לידה האישית שלהם.

חשוב לראות את כל מפת הלידה האישית: באיזה בית הוא נמצא, באיזה מזל הוא, האם יש כוכב אחר איתו באותו בית ואם יש כוכב אחר שמסתכל עליו- כל זה ישנו את ההתנהגות, והאופי של ונוס, שישפיע עלינו בחיים האישים.

ונוס בבית 1 (האופק):

ונוס בבית הראשון גורם לאדם בין אם הוא גבר או אישה לעסוק בתעשייה או עיסוק שקשור לנשים: אופנה, עיצוב, איפור, מוצרים לנשים, עבודה מול קהל נשי וכדומה במיוחד, שהוא במזל מאזנים ושור. כיוון שונוס נמצא באופק (אופק אחראי על האישיות שלנו ביחד עם מזל השמש והירח). ונוס מביא את כל נוחות בחיי נישואין כאשר הוא במזל שור, מאזנים, דגים וסרטן. ונוס נותן גם פנים יפות, ואטרקטביות כי הבית הראשון הוא הפנים של האדם.

ונוס בבית שני:

זה מיקום מעולה לונוס שיכול לגרום לאדם להיות עשיר כבר מלידה (אם אין שפעות שליליות שמחלישות את ונוס). זה לא רק מביא עושר פיננסי מהמשפחה ונוחות - זה גם ימשיך לאורך כל החיים של אותו אדם. ונוס כאן מביא גם בן/בת זוג שנראים טוב. צריך כמובן לשים לב כמו שאמרתי ולהסתכל על מצבו של ונוס,המזל שלו ואם אין השפעות שליליות, שמחלישות אותו. למי שיש ונוס בבית שני, המשפחה שלו יכולה לעסוק במסחר או ייבוא יהלומים ואבני חן או לעסוק בתחום הפיננסי כמו השקעות, בנקים וכו׳. בית שני עוסק בתחום הכלכלי של שמירת הממון, חסכנות, פיננסים לכן יש אופציה לכך. חשוב להסתכל על כל המפת לידה ביסודיות כדי לקבוע במדויק את תחום העיסוק של בני המשפחה.

ונוס בבית 3:

ונוס בבית שלישי נותן אופציה לקריירה בתחומי התקשורת, עיתונאות, כתיבה, אופנה,משחק,מדיה. כאן ונוס יגרום לאדם לקחת את הקריירה שלו ברצינות כמו בבית מס׳ 5. כאן המיקום של ונוס יביא לאותו אדם יותר אחיות מאשר אחים. בית 3 עוסק בשכנים ואחים אחיות. ונוס מייצג נשים, אבל כאן מדובר באחיות.אם אין שום שינוי לונוס מבחינת כוכב שיושב איתו ביחד בבית 3, השפעה מכוכב שבמזל גברי שיתן ניתוח ומשמעות אחרת.

ונוס בבית 4:

מיקום מצוין לונוס ואחד מהמיקומים הטובים שלו. ונוס כאן לא רק נותן נכסי נדל״ן, מכוניות ועוד נכסים נוספים. בנוסף, ונוס כאן נותן שלווה ורוגע בסביבת הבית, אפילו אם יש ריבים במשפחה או שהורים התגרשו. אבל כאשר נולד ילד עם מיקום כזה של ונוס, יהיה שינוי לטובה בהרמוניה של התא המשפחתי. כמובן נסתכל ונשים לב, אם ונוס לא חלש אלא חזק כדי לתת את כל העושר החומרי הזה. שינוי בונוס שיגרום לחולשתו, יביא לתוצאות אחרות במציאות בחייו של האדם.

ונוס בבית 5:

ונוס בבית חמש נותן המון כישרון למשחק,אומנות,מוזיקה וכתיבה. כל אנשי תעשיית הבידור והאומניות מצלחים כאן. בין אם הם עוסקים כשחקנים, אנשי אופנה, זמרים, מלחינים, רקדנים, כותבי שירים וכו׳. מעבר לכך, מיקומו של ונוס כאן יביא לאדם רק קריירה יצירתית או לעבוד מהצד בתחומים הללו. נוסף לזאת, זה המיקום הכי טוב לזוגיות ורומנטיקה לכל החיים ,אם האדם גבר או אישה.

ונוס בבית 6:

ונוס בבית שישי גורם לאדם לעבוד בתחום הפיננסי או בתחום יצירתי. ונוס שולט בתחום הכספים ופיננסים בגלל מזל שור. אנשים עם המיקום הזה של ונוס יכולים מצד ראשון לעבוד בבנקים, קבוצות וחברות השקעה ופנסיות,מניות, השקעות נדל״ן, ומצד שני לעבוד באופנה,צילום,אומנות ועוד.כאן יש לאדם אהבה לבע״ח לכן אדם יכול או לתרום לבית מחסה, עמותה או להתנדב ולעזור לבע״ח. בית ה-6 עוסק בחמלה ועזרה לחלש לבע״ח שזקוקים לעזרה. בית השישי עוסק בחיי העבודה היומיומית.

ונוס בבית 7:

המקום הטבעי של ונוס. כאן ונוס נותן בן/בת זוג שנראים טוב לאדם גם לאישה וגם לגבר. ונוס מראה כאן על יכולת להיות יועץ פיננסי, משדך או עובד באתר או באפליקצית היכריות. תחום נוסף שרואים כאן הוא יכולת עבודה כתכשיתן, סוחר בתכשיטים/בעל חנות תכשיטים.

ונוס בבית 8:

מקום לא כזה רע כמו שחושבים לונוס. אמנם ונוס פחות אוהב להיות בבית 9 שעוסק במוות, פתאומיות, עסקות לא חוקיות,סודות ועוד,.ונוס פה מצליח לתת פירות של כסף מהמשפחה תוך כדי נישואין, המשפחה של הבעל או האישה אם ונוס במזלות שלו (מאזנים ושור), או שהשליט של מזל ונוס חזק. אם השליט של ונוס לא חזק הוא יניב תוצאות לא כל-כך טובות כמו גירושין, רומנים מצד, חובות, סודות מבן/בת הזוג וכו׳. אם ונוס חזק הוא יתן בקלות הלוואות מבנק ומשפחה, ולא מהשוק האפור או גורמים שעוסקים בהלוואות לא חוקיות.

ונוס בבית 9:

ונוט בית 9, גורם להתקרבות לדת ולרוחניות.דברים שכלל לא מאפיינים את ונוס. לכן בד״כ זה לא מקום טוב לונוס. כאן, ונוס נאלץ להתמקד בחוק,דת, פולחן דתי, טקסי דת ורוחניות. ונוס מתעסק בעושר חומרי, חיי פאר, אהבה וזוגיות. בגלל שונוס קצת מצוברח כאן, אנשים נוטים להתחתן עם אדם מחוץ לדת, לאזור, לגזע ולתרבות שלהם. אנשים כאן יאמצו אורח חיים דתי או מנהגים דתים חלקית (תלוי במצבו של ונוס), או רק יתחתנו עם אדם הבא ממקום, אזור,תרבות שונה מהם. הסיבה למה ונוס לא מניב עושר בבית תשיעי זה כי בית זה שייך לאויבו של ונוס, יופיטר. יופטיר מייצג דת,רוחניות פילוסופיה ידע וחינוך.

ונוס בבית 10:

בניגוד למה שאנשים נוטים לחשוב ונוס לא יגרום לאדם כאן לעסוק בתחום קריירה של אומנות,משחק,אופנה וכו׳. בד״כ ונוס יגרום לאדם לקחת קריירה בפיננסים, שתגרום לו לעבוד גם עם גברים ונשים. ונוס יקח את האדם לתחומי הקריירה של ונוס רק אם ונוס יושב במזלות:  מאזניים, אריה ותאומים. ונוס בבית עשר, הפוך את האדם להיות חברותי ואוהב תשומת לב מאנשים והסביבה.

ונוס בבית 11:

בית 11 הינו מקום מעולה לונוס, כיוון שבית 11 עוסק ברווחים כלכלים, הישגים, עושר, נטוורקינג. אינדויואל,אדם, עם מיקום כזה יהיה לו תמיד רווחים קלים בחיים כגון: נדל״ן, נכנסים, מכוניות, כסף נוזלי, עסקות טובות ועוד. בית אחת עשרה הכי חשוב מבחינת הצלחה כלכלית. ונוס יכול להטיב מאוד כאן לאדם, בתנאי שאין השפעות שליליות על ונוס שמקשות עליו או שונוס כבר במזל שהוא צריך לעבוד קשה כמו:גדי,עקרב,דגים,סרטן,טלה. ונוס במזלות שור,מאזנים יביא עושר יותר מהר וקל.ונוס יותר חזק במזלות שלו, שהוא שולט עליהם בצורה טבעית.

ונוס בבית 12:

בית זה אינו בית אידאלי לונוס. ונוס כאן הופך אדם לאוהב אנשים מאשר עושר וכסף. כמו בית 8, ונוס כאן הופך את האדם לרוחני,שאוהב אנשים באופן שווה. ונוס יגרום לאדם לאהוב את העולם. ונוס מקנה לאדם פה להיות מנהיג רוחני, סופר רוחני, פסיכולוגים שמעויינים לעזור לאנשים להתרפא ולפתור את הבעיות שלהם.

אם ונוס בגדי, או מזל אחר יותר פרקטי ולא רוחני האדם לא יהיה רוחני.